Een oord van bang wachten – Kamp Haaren 1941-1944

Graag nodigen wij u uit voor een symposium ter gelegenheid van de presentatie van het nieuwe boek van dr. Peter Bak “ Een oord van bang wachten – Kamp Haaren 1941-1944 “

Dit symposium wordt georganiseerd door de Stichting Vriendenkring Haaren 1940-1945 in samenwerking met Stichting ZHC, de leerstoel Cultuur in Brabant aan Tilburg University, Erfgoed Brabant, het Brabants Historisch Informatie Centrum, de Historische Vereniging Brabant, Nationaal Monument Kamp Vught, Nationaal Monument Kamp Amersfoort en Crossroads Brabant 1940│1945.
Het symposium wordt gehouden op zaterdag 26 mei 2018 bij de Gedenkplaats Haaren, Raamse Akkers 15, Haaren

Overige informatie en het programma treft u aan in de bijlage.

Aanmelden voor het symposium is mogelijk door het sturen van een e-mail naar info@erfgoedbrabant.nl