Brabantse katholieke missiepioniers in de Verenigde Staten

Graag willen wij u informeren en uitnodigen deel te nemen aan het SYMPOSIUM Brabantse katholieke missiepioniers in de Verenigde Staten in de lange negentiende eeuw, dat wordt gehouden op vrijdag 22 juni 2018 om 13:00  uur in het Provinciehuis van Noord-Brabant, Brabantlaan 1, Den Bosch.

Het symposium wordt georganiseerd door het Katholiek Documentatiecentrum (Nijmegen), KADOC (Leuven),Stichting Erfgoed Brabant, de Leerstoel Cultuur in Brabant aan Tilburg University en het Tilburg Cobbenhagen Center, in samenwerking met de Provincie Noord-Brabant en met financiële steun van het Prins Bernhard Cultuurfonds Noord-Brabant en de Stichting Steunfonds Katholiek Hoger Onderwijs.

Deelname is gratis. Aanmelden voor het symposium is mogelijk tussen 1 mei en 15 juni 2018 door het sturen van een e-mail naar info@erfgoedbrabant.nl onder vermelding van ‘Symposium 22 juni 2018 ’.  Overige informatie treft u aan in de bijlage.