Ledenvergaderingen

2015
De jaarlijkse ledenvergadering en contactdag werd gehouden op zaterdag 9 mei 2015 in Kasteel Stapelen in Boxtel waar we die dag te gast waren bij Heemkundekring Boxtel. Samen met het bestuur van deze vereniging werd een programma aangeboden dat – naast kennismaking met de activiteiten van deze vereniging en de rijke kloostergeschiedenis van Boxtel –  in het teken stond van het  jaarthema 2015: de geschiedenis van mobiliteit en vervoer in Noord-Brabant.

2014.
De jaarlijkse ledenvergadering en contactdag werd gehouden op zaterdag 22 februari 2014 in het Congrescentrum van de Abdij Mariënkroon, Abdijlaan 6, 5253VP Nieuwkuijk (Gemeente Heusden). Die dag waren we te gast bij Heemkundekring Onsenoort, die op die historievolle locatie haar onderkomen heeft. Samen met het bestuur van die vereniging werd een programma aangeboden dat – naast nadere kennismaking –- ook in het teken stond van het jaarthema 2014: Water: vriend en vijand.