Collegetour door Brabant op zaterdag 1 oktober 2016

Graag nodigen wij u uit deel te nemen aan de studiereis / Collegetour door Brabant, die plaats vindt op zaterdag 1 oktober 2016 in Midden Brabant.

Deze studiereis met colleges op locatie heeft als thema: bedevaartplaatsen.
Daarmee sluiten we aan bij het speerpunt ‘Brabant religieus’ van de provincie.

De bijeenkomst start bij het station Gilze-Rijen waar de touringcar voor u klaar staat. In de bus krijgt u een intro op het thema bedevaart en rijden we o.a. naar Molenschot, de Hasseltse kapel in Tilburg, bedevaartoord Peerke Donders en naar Oirschot  waar we een bezoek brengen aan Kloostermuseum Karmel St. Jozef, de Mariakerk en de kapel H. Eik bij Oirschot.

Deelnamekosten zijn 35 euro voor leden en 40 euro per persoon voor overige  belangstellenden.

Wilt u zich als deelnemer aanmelden, dan moet u dat doen vóór zaterdag 18 september 2016 per e-mail aan secretaris@hvbrabant.nl

Het verschuldigde bedrag gelieve u over te maken naar bankrekening: NL08 INGB 0004 7767 38 t.n.v. Historische Vereniging Brabant, o.v.v. “Collegetour 2016”.

Wij hopen dat u zaterdag 1 oktober 2016 met ons mee gaat. Klik hier voor de uitnodiging met het hele programma.

Laat een bericht achter